The importance of hashtags on Instagram

طبق آموزش ایجاد محتوای اینستاگرام ، پیوند به یک سایت خارجی. پس از ایجاد محتوا ، یک هشتگ اضافه کنید. این مقاله روند ایجاد محتوای اینستاگرام را با هشتگ گذاری محتوای اینستاگرام شرح می دهد.

می توانید تحقیقات زیادی در مورد زمان ارسال بهینه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام پیدا کنید. اما حقیقت این است که بهترین زمان برای تبلیغ شما بستگی به مخاطبان شما دارد. بهترین راه برای اطلاع از بهترین نتایج اینستاگرام این است که شروع به ارسال پست کنید و به نتایج توجه کنید. روز و زمان را برای بهترین نتایج پیدا کنید.

خوشبختانه روش تولید محتوا در اینستاگرامE. به برنامه های شخص ثالث امکان برنامه ریزی محتوا (عکس ، فیلم ، GIF) را می دهد. اگر از چندین شبکه اجتماعی مهم استفاده می کنید ، ما ابزارهایی مانند SocialPilot را توصیه می کنیم (برنامه با 30 دلار در ماه شروع می شود و 14 روز آزمایشی رایگان ارائه می شود). می توانید از این ابزار برای پاک کردن همه حساب های خود استفاده کنید. مکان را مدیریت کنید. این برای مشاغل کوچک مفید است زیرا مجبور نیستید هزینه چندین ابزار را بپردازید (و زمان خود را برای انتقال از یک ابزار به ابزار دیگر صرف کنید).
SocialPilot به شما امکان می دهد پست های خود را در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید و برخی ویژگی های اضافی را برای کمک به Instagrammer ارائه می دهد.
عکسهای رایگان را از کتابخانه داخلی خود برای اشتراک گذاری با حساب Instagram خود پیدا کنید.
پست های اینستاگرام خود را با فیلترها ، جلوه ها ، متن و سایر گزینه های ویرایش سفارشی کنید.
عکس را نشانه گذاری کنید.
برای نحوه تولید محتوا در اینستاگرام پیوند به سایت های خارجی. برای پیاده سازی استراتژی محتوای خود با اعضای تیم خود کار کنید.

نحوه بهینه سازی محتوای بازاریابی در اینستاگرام

اگر یک برنامه عالی و محتوای عالی برای ارسال دارید ، چگونه می توانید نتایج اینستاگرام خود را بهبود بخشید؟ روش های مختلفی برای بهبود دسترسی ، افزایش تعامل و بهبود پیگیری وجود دارد.
هشتگ مربوطه را اضافه کنید
هشتگ ها بخش بسیار مهمی از نحوه ایجاد محتوا در اینستاگرام هستند. هشتگ های مناسب (و تعداد هشتگ های مناسب) به شما کمک می کند تا مخاطبان و دنبال کنندگان بیشتری را جذب کنید.

اگر شما یک برند بزرگ و با دانش هستید ، لزوماً مجبور نیستید از هشتگ استفاده کنید. با این حال ، اگر شما یک تجارت کوچک هستید ، به هشتگ ها توجه زیادی داشته باشید و حداقل از یک پست استفاده کنید. در غیر این صورت ، نمی توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام قبل از به اشتراک گذاشتن برخی از روش های توصیه شده برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام ، اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف هشتگ ها در اینستاگرام بیندازیم.

هشتگ های تجاری: این هشتگ هایی هستند که ایجاد می کنید و منحصر به برند شما هستند. با دنبال کردن آموزش ایجاد محتوا در اینستاگرام ، می توانید از آنها برای ایجاد مارک و تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. هنگام ایجاد هشتگ برند ، آن را مختصر ، تایپ آسان و به خاطر سپردن آسان کنید. اینگونه Adobe از هشتگ های مارک دار در پروفایل ها استفاده می کند.

هشتگ های صنعتی: این هشتگ ها مربوط به صنعت خاصی هستند ، مانند # عکاس #. این نوع هشتگ معمولاً بسیار محبوب است و ده ها میلیون پست دارد.

هشتگ های طاقچه: اگر #عکاس یک هشتگ صنعتی باشد ، یک هشتگ مانند #foodphotographer یک هشتگ طاقچه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *