عوامل بسته بندی خوب در آموزش طراحی بسته بندی

یک بسته بندی صحیح و مناسب می تواند تاثیرات فراوان و بسیار خوبی روی ظاهر محصولات و در نتیجه میزان فروش آن ها داشته باشد. اگر شما هم تمایل دارید تاثیر بسته بندی شیک را بر روی جلب رضایت و اعتماد مخاطبانتان ببینید آموزش طراحی بسته بندی نکات لازم را در این خصوص به شما یاد می دهد.

در طراحی بسته بندی محصول توجه به این نکته ضروری است که آرم تجاری و برند آن باید به خوبی قابل مشاهده باشد و

تمام اطلاعاتی که مصرف کنندگان می خواهند باید در بسته موجود باشد.

این که آیا توضیحات محصول ، پیام شرکت یا حتی فقط محتوای بسته است ، مشتری باید بسته را دریافت کند ، به آن نگاه کند و همه آنچه تولید کننده می خواهد بداند را درک کند. در دوره آموزشی چاپ و بسته بندی می آموزید که بسته بندی نادرست درک کاربرد داخلی و نحوه برخورد با آن را برای کاربر دشوار می کند.

شرکت کافی شاپ TOCC OAXACAN
TOCC | OAKSAKAN شرکت قهوه
“محصول را به مردم ارائه دهید و ترکیب خود را تعیین کنید تا بیشترین اطلاعات را برای مصرف کنندگان جمع کنید. این طرح همچنین کمک می کند. برچسب های شامپو برچسب صابون نمی سازند. خوب است بدانید چه کسی و چگونه. پروژه را انجام دهید.” – Nacho Hoyzer
به عنوان مثال ، وقتی به مواد شوینده فکر می کنید ، به احتمال زیاد به فکر تصاویر کف یا مرکبات یا سطح براق هستید. اگر کسی آدامس را در جعبه ای با آدامس ، راه راه و گلوله های کناری قرار دهد ، مصرف کننده به بسته بندی نگاه می کند و فکر می کند این شیرینی یا برخی از محصولات است. البته ، آنها می توانند نسخه بسته را بخوانند ، اما اغلب مصرف کننده به فروشگاه می رود ، غذای هفته را جمع می کند و وقت ندارد فکر کند که ممکن است دلقک یا چیزهایی وجود داشته باشد. او زمین را تمیز کرد.

در حالی که بسته بندی می تواند انتظارات کاربران را کاهش دهد و طراحان آن را به خاطر انجام آن به روشی جالب و کارآمد تحسین می کنند ، مشتریان اغلب بسته هایی متناسب با صنعت آنها می خواهند. طراحان خوب هنگام تهیه بسته هایی برای مشتریان یا شرکت های خود ، آن را بخشی از روند تحقیق و ایده می کنند.

“مخاطبان هدف خود را بشناسید. به ظاهر واقعی توجه زیادی نکنید. بسته باید احساسات را توصیف کند. فقط در کارهای احساسی می توانید مشتری بالقوه را جذب کنید. من شخصاً به سادگی و تفکر ظاهری اعتقاد دارم.” تام اوریس ، طراح

“بیشتر طراحان جوان از شروع کار واقعی می ترسند. یک راه خوب برای شروع یک کار ترسناک و نامفهوم ، تلاش برای بدترین روش ممکن است. این بسیار سرگرم کننده است ، باعث انتشار و کمک به شما می شود تا بر تفکر انتقادی غلبه کنید. بنابراین می توانید کار را به اجزای کوچکتر تقسیم کنید و سعی کنید نتیجه را بهبود ببخشید. بلافاصله نتیجه فوری را درخواست نکنید و از شکست نترسید. این چیزی جز اضطراب ، از دست دادن اعتماد به نفس و افسردگی به همراه ندارد. به روند به عنوان یک بازی نگاه کنید که در آن هر نتیجه مثبت وجود دارد. “- Regina ، مدیر هنری Logo Machine

“انسدادهای خلاقانه برای همه اتفاق می افتد. اگر احساس می کنید مسدود شده اید ، به سراغ پروژه ای دیگر یا حداقل قسمت دیگری از پروژه فعلی بروید. وقتی در یک زمینه احساس موفقیت داشته باشید ، بیشتر اوقات ، موفقیت در آن فرو خواهد ریخت.” چاد مایکل
آدامس Trident: مفهوم بسته بندی
“هرگز آزمایش و یادگیری را متوقف نکنید. تصویرگری و مهارت تایپوگرافی در طراحی بسته بندی از ارزش بی نظیری برخوردار است. اگر به هر دوی این موارد تسلط داشته باشید ، می توانید یک مزیت بزرگ در صنعت بدست آورید. و سرانجام ، تحقیق خود را انجام دهید ، برای الهام گرفتن وقت بگذارید و هرگز فقط با اولین طراحی پیش نروید. مال شما. “- هانی دواجی
خلاصه
تجربه طراحان بسته بندی ممکن است متفاوت باشد ، اما به نظر می رسد که تمایل به ارائه محصولات به روشی جالب و جذاب ، از یک ، اگر نه همه طراحان بسته بندی بدون در نظر گرفتن صنعت یا نقشی در دنیای طراحی.

مانند بیشتر مشاغل طراحی دیگر ، خلاقیت ، سازمان ، فداکاری و تمایل به طراحی مهارت های اساسی برای طراحان است. پروژه ها ، مشتریان و محصولات ممکن است متفاوت باشد ، اما نیاز به بسته بندی برای پروژه های گفته شده همچنان باقی خواهد ماند ، در این صورت از طراحانی مانند شما برای ایجاد فراخوانده می شوند.

هنرمندانی که با آنها مصاحبه کردم ، درمورد تجربیات خود چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن داشتند که می توانید در نقل قولها و مثالهای مختلف کار در این مقاله پیدا کنید. کارهای آنها نه تنها مهارتها بلکه دانش آنها در مورد طراحی بسته بندی خارق العاده را به نمایش می گذارد و امیدوارم برای شما جالب و الهام بخش باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *