راهنمای آموزش طراحی بسته بندی جعبه اشتراک

در این آموزش طراحی جعبه بسته بندی در فتوشاپ انواع جعبه ها بررسی می کنیم.
بهترین شرط شما در ثبت جعبه ارسال آن از طریق پست است. صندوق پستی پایدار است. ناگفته نماند که آنها در عرض چند ثانیه با یکدیگر دیدار کردند.

طراحی فوق العاده کم صندوق پستی اشتراک illie Razor را بررسی کنید:

 

جعبه های حمل و نقل نیز می توانند برای آموزش طراحی جعبه بسته بندی گزینه خوبی باشند ، مخصوصاً اگر محصولات بزرگتری را حمل می کنید. جعبه های حمل و نقل اگرچه کمی کمتر از نمونه های پست الکترونیکی خود هستند ، از مقوا راه راه ساخته شده اند که آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه و با دوام تبدیل می کند.

نگاهی به این نمونه جعبه حمل و نقل که برای مشترک شدن در وسایل آشپزخانه استفاده می شود:

 

بسته بندی محافظ
استفاده از بسته بندی محافظ (مانند روکش مقوایی سفارشی) را برای قرار دادن محصولات در جعبه ها در نظر بگیرید. این می تواند به کاهش مواد لازم و محافظت از محصولات در برابر آسیب در طی فرآیند حمل و نقل کمک کند.

عکسها
آیا خدمات اشتراک شما نماینده چندین مارک / شریک است؟ یا اشتراک شما فقط در یک مارک است؟ صرف نظر از این ، مهم است که به یاد داشته باشید که ابتدا می خواهید چه پیامی به مشتری خود ارسال کنید.

در اینجا یک مثال زیبا از جعبه اشتراک وجود دارد که به خریداران امکان می دهد جعبه خود را با انواع محصولات مختلف سفارشی کنند. این محصولات از محصولات لوکس مراقبت از پوست گرفته تا شکلات های ارگانیک متغیر است. به حداقل طراحی که ابهام را منتقل می کند توجه کنید. قلم نشان می دهد که هر آنچه در آن است با شکوه و در عین حال شخصی است.

 

سپس ، به این نمونه از جعبه اشتراک مارک یک نگاه کنید. برای دوستداران قهوه ، Sockbird این امکان را به آنها می دهد که ترکیبات و انواع مختلفی را بچشند. مارک تجاری بخشی از یک صندوق پستی برای یک کیسه قهوه و یک لیوان است. مصرف کننده می فهمد که چه چیزی بدست می آورد و همان تصاویر را در کل جعبه و همچنین نرم افزار منعکس می کند. ترکیبی از طراحی صاف ، گرافیک و تصاویر نیز می تواند آگاهی از برند را ایجاد کند.

 

او را یک “چاقو” کنید
هر دختری که به یک زن مجرد نزدیک باشد و در همکاری با Fit Fab Fun وضعیت تأثیرگذار خود را ایجاد کرده باشد. احتمالاً در به روزرسانی مرور خود مشاهده کرده اید. بر روی شاهین دیگری جعبه اشتراک داغ بعدی تأثیر می گذارد. به ناچار ، پلتفرم هایی مانند اینستاگرام به ابزار فوق العاده قدرتمند بازاریابی تبدیل شده اند. جعبه خود را به یک دستور زبان مناسب تبدیل کنید. تحقیق خود را انجام دهید ، در اعماق هشتگ ها ، برچسب های جغرافیایی فرو رفته و روندها را بشناسید.

Schur ، یک شرکت توزیع بسته بندی ایالات متحده ، اولین مطالعه سالانه خود را برای پیگیری روند رفتار مصرف کننده و بسته بندی مواد غذایی توسعه داده است. Schur استناد می کند که نیاز به تحقیقات از تغییرات رفتار مصرف کننده در دوران اپیدمی ناشی شده است. با 54 درصد. محصولات غذایی بیش از هر زمان دیگری از قفسه ها خارج می شوند. گزارش بسته بندی مواد غذایی و رفتار مصرف کننده در تلاش است تا کشف کند که چگونه خریداران عادت های خرید خود را تغییر داده اند و چگونه مارک های غذایی می توانند ارزش محصولات خود را از طریق نوآوری بهتر بیان کنند.

داده های جمع آوری شده شامل حدود 1100 پاسخ دهنده به نظرسنجی است. در زیر ، برخی از بخشهای اصلی مطالعه را لیست می کنیم ، اما اطمینان حاصل کنید که تمام داده ها را با Taurus بررسی کنید!

برچسب غذا:
اهمیت برچسب های غذایی نباید تعجب آور باشد. یک مطالعه گاو نر نشان داد که حداقل 70٪ از پاسخ دهندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که آنها “همیشه” برچسب را می خوانند. سه کلمه اول مصرف کنندگان در برچسب عبارت بودند از: تازه ، بدون قند اضافه شده ، و همه چیز طبیعی / طبیعی است.

بسته بندی پایدار:
58٪ از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی اشتراک داشتند که احتمالاً یا بسیار محصولی را خریداری می کنند که به وضوح در بسته بندی های قابل بازیافت برچسب گذاری شده باشد. حدود نیمی از آنها اظهار داشتند كه هزینه بیشتری را برای محصولات غذایی در بسته بندی های قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد پرداخت می كنند. و 68٪ اظهار داشتند که آنها علاقه مند به یک محصول غذایی هستند که در آن مراحل بازیافت یا استفاده مجدد از بسته بندی به وضوح به مصرف کننده منتقل شده باشد.

خرید آنلاین مواد غذایی:
خرید آنلاین در ده سال گذشته شاهد افزایش بی سابقه ای بوده است ، با این وجود با ظهور همه گیر Covid-19 ، حتی مشتریانی که هنوز هم مواد غذایی را انتخاب می کردند اکنون در حال بررسی سیستم عامل هایی مانند آمازون و سرعت هستند تا اصول روزانه خود را ارائه دهند. .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *