با استفاده از آموزش سینمافوردی یک صحنه انتزاعی خشمگین ایجاد کنید

در این آموزش سینما فوردی فارسی از اواسط تا پیشرفته ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از بدوی ها ، SweepNurbs ، مواد پیچیده و ماژول های مو استفاده کنید تا یک شکل انتزاعی بسیار جالب با مو ایجاد کنید. همچنین صحبت از استفاده از گفتار پیشرفته برای ایجاد یک تصویر نهایی واضح و زیبا است.

سطح 1
یک کره (Objects> Primitive> Sphere) در شعاع 32 متر و 64 بخش ایجاد کنید.

سطح 2
مختصات ، هزینه R 90 ، S. مقدار را به 0.5 تغییر دهید.

تبلیغات
مرحله 3
شی را ویرایش کنید (C روی صفحه کلید) ، نیمی از آن را انتخاب کنید ، (عملکردها> تقسیم) را کلیک کنید و سپس روی دکمه حذف کلیک کنید.

4 مرحله
در شعاع 64 متری یک شی دیسک (بدوی> دیسک) ایجاد کنید و آن را در وسط نیمکره ها قرار دهید.

مرحله 5
برای انتخاب دایره ای از ابزار Loop Selection (انتخاب> انتخاب حلقه) استفاده کنید ، سپس با استفاده از نشانگر Extrude Inner (صفحه کلید I) با 0.7 متر جابجایی و نشانگرهای ذخیره گروه ها ، اندازه چند ضلعی های انتخاب شده را کاهش دهید.

مرحله 6
ایجاد مطالب جدید در زیر Color ، رنگ سفید ، روشنایی را روی 10٪ ، حالت مخلوط مالتی پلکس قرار دهید و از یک لایه در کانال بافت استفاده کنید.

مرحله 7
در لایه ، Fresnel را با رنگ خاکستری روشن و نویز با مقیاس جهانی بالا (600 -1 – 1000)) اضافه کنید. حالت مخلوط نویز را چند برابر کنید و میزان کدورت را روی 20٪ تنظیم کنید.

مرحله 8
شفافیت را بررسی کنید ، روشنایی را روی 60٪ ، شکست را روی 1.5 تنظیم کنید و یک انعکاس داخلی را از حالت انتخاب خارج کنید.

مرحله 9
بازتاب را بررسی کنید ، روشنایی را به 20٪ تغییر دهید و از رازیانه با شیب سفید-خاکستری به عنوان بافت استفاده کنید.

مرحله 10
Bump را چک کنید ، استحکام را روی 5٪ تنظیم کنید و از نویز با مقیاس جهانی بالا (حدود 1000٪) و رنگ های خاکستری و سفید استفاده کنید.

مرحله 11
در بخش Specular ، عرض را به 30٪ ، ارتفاع را به 65٪ و سقوط را به 10٪ تغییر دهید. رنگ طیف را بررسی کرده و رنگ را به (255 ، 245 ، 225) تغییر دهید.

مرحله 12
مواد تازه ایجاد شده را به انتخاب خود بکشید تا آنها را به چند ضلعی های انتخاب شده اختصاص دهید.

مرحله 13
مواد را کپی کنید و علامت شفافیت را بردارید. این ماده اصلی خواهد بود. آن را به جسم دیسک و یک نیمکره اختصاص دهید.

مرحله 14
یک ماده جدید ایجاد کنید و زیر رنگ ، رنگ را به نارنجی تغییر دهید (255 ، 138 ، 22). برای بافت ، از یک دیوانگی با شیب سفید به خاکستری استفاده کنید و حالت مخلوط را به ضرب تغییر دهید.

مرحله 15
چراغ ها را بررسی کنید ، سپس رنگ را به نارنجی (255 ، 143 ، 0) ، روشنایی را به 25٪ و حالت مخلوط را چند برابر کنید. برای بافت ، از یک لایه با ChanLum (با مقادیر پیش فرض) و یک نقاشی دیواری با شیب خاکستری تیره و سفید استفاده شده و حالت مخلوط دو برابر تنظیم شده است.

مرحله 16
شفافیت را بررسی کنید ، رنگ را به نارنجی روشن (255 ، 161 ، 81) ، روشنایی را به 85٪ و شکست را به 1.5 تغییر دهید. بازتاب های خروج را انتخاب نکنید ، و رنگ جذب را به یک هلو خاکستری تغییر دهید (216 ، 167 ، 149). برای بافت ، از نویز لوکا خاکستری و سفید استفاده کنید.

مرحله 17
بازتاب را بررسی کرده و روشنایی را به 31٪ تغییر دهید.

مرحله 18
Bump را بررسی کنید و میزان صدا را به 20٪ تغییر دهید. برای بافت از نویز استفاده کنید ، جایی که نویز روی Stupl و Global Scale در 500٪ تنظیم شده است.

مرحله 19
در بخش Specular ، ارتفاع را به 130٪ ، افت را به 26٪ و عرض داخلی را به 7٪ تغییر دهید. رنگ طیف را بررسی کرده و رنگ را روی زرد روشن تنظیم کنید (255 ، 250 ، 210).

مرحله 20
با استفاده از انتخاب شعاعی ، مواد شیشه ای نارنجی را به نیمکره اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که برچسب مواد نارنجی جلوی برچسب مشکی باشد.

مرحله 21
یک شی sphere کره ای با شعاع 4 متر و S.X حدود 0.65 ایجاد کنید. آن را در انتهای نیمکره نارنجی قرار داده و مواد شیشه سیاه را به آن اختصاص دهید.

مرحله 22
نیمکره سیاه را انتخاب کنید ، سپس همه چند ضلعی های موجود در آن را انتخاب کرده و یک جسم مو (مو> افزودن مو) اضافه کنید.

مرحله 23
در ویژگی های مو ، در قسمت پر کننده مو ، پر کننده مو را علامت گذاری کرده و مقدار آن را به 65000 تغییر دهید و در بخش Advanced ، سایه ها را علامت گذاری کنید. در بخش Dynamics Properties ، درگ را به 18٪ ، بقیه را به 62٪ ، حد الاستیک را به 74٪ ، بقیه را به 25٪ و طرح را به 18٪ تغییر دهید.

مرحله 24
یک جسم تلاطم (اشیا>> ذرات> آشفتگی) را با قدرت 500 و مقیاس 1000٪ اضافه کنید. در ویژگی های مو ، در بخش Dynamics Animation ، فریم ها را روی 10 و 25 تنظیم کنید و روی Relax کلیک کنید.

مرحله 25
روی مواد مو دو بار کلیک کنید. در زیر Color ، روشنایی را به 50٪ تغییر دهید و Under Root Texture ، نوع نویز الکتریکی را در مقیاس جهانی حدود 200٪ تنظیم کنید.

مرحله 26
تحت Specular ، برای یک تغییر اولیه قدرت به 40٪ ، و وضوح به 15 ، و برای دوم تغییر قدرت به 70٪ ، و وضوح به 25.

مرحله 27
زیر ضخامت ، ریشه را به 0.5 متر و لبه را به 0.05 تغییر دهید.

مرحله 28
مقیاس و سپس Kink را بررسی کنید و مقدار Kink را به 10٪ تغییر دهید.

مرحله 29
Clump را علامت بزنید و مقدار Clump را به 80٪ تغییر دهید. چک کردن خم شوید.

مرحله 30
یک شی SweepNURBS ایجاد کنید و دو دایره به آن اضافه کنید (Objects> Spline Primitive> Circle). یکی را در پایین SweepNURBS با شعاع 35 متر قرار داده و قسمت فوقانی را در قسمت بالا با گزینه بیضوی مشخص شده ، شعاع 3 متر و شعاع 0.5 متر Y قرار دهید. مطمئن شوید که هواپیما ها را در ویژگی های جسم تغییر دهید تا بدست آورید نتایج صحیح

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *