چند ایده خلاقانه در آموزش طراحی کارت ویزیت

در دنیای حرفه ای لینکدین و اینستاگرام ، ما در مورد اهمیت کارت ویزیت صحبت می کنیم و نمونه هایی از کارت ویزیت را به شما پیشنهاد می دهیم که با کمک آموزش طراحی کارت ویزیت کاربردی می توانید برای خود کارت ویزیتی مانند نمونه ها را برای شغلتان ایجاد کنید.

ممکن است تا سال 2019 بیشتر مشاغل شما در فضای دیجیتال باشد. اما این بدان معنا نیست که رسانه های چاپی راهی موثر برای تأمین نیازهای تجاری شما هستند. یک دارایی تجاری که هرگز از مد نمی افتد؟ ویزیت جسمی

اکنون ، از نظر فنی ، هنگام ملاقات با مشتری ، مشتری یا همکار بالقوه ، می توانید به راحتی شماره تلفن و ایمیل را تغییر دهید. اما در اواسط سال ، وقتی به تلفن های خود نگاه می کنند ، آیا شما را به یاد می آورند؟

جایگزینی کارت های ویزیت فیزیکی که پس از آموزش جامع طراحی کارت ویزیت یاد می گیرید راهی عالی برای ایجاد تأثیر ماندگار برای تجارت شما است. این مارک تجاری شما را تقویت می کند ، به شما کمک می کند سر به سر بگذارید و به مردم کمک می کند تا به یاد داشته باشند که شما چه کسانی هستید و تجارت شما چیست.

اما همه کارت های ویزیت برابر نیستند. اگر کارت ویزیتی می خواهید که اثری از خود برجای بگذارد – و این نتایج واقعی را در روند کار ایجاد کند – باید خلاق باشید.

بیایید نگاهی به برخی از خلاقترین روندهای طراحی کارت ویزیت بیندازیم (و نحوه ایجاد ظاهر برای خود و تجارت خود):

کارت ویزیت با تایپوگرافی منحصر به فرد
طرح هایی با تایپوگرافی منحصر به فرد
هدف کلی کارت ویزیت این است که اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید ، خواه این نام تجاری ، آدرس دفتر کار یا اطلاعات تماس شخصی شما باشد. و برای انجام این کار ، باید متن را در آن قرار دهید.

اما با برخی کارت های کسب و کار ، تایپوگرافی چیزی فراتر از ترجمه اطلاعات کلیدی است – این یک کار هنری است.

چرا کار می کند:
کارت ویزیت هایی که فونت مرکز آن را اشغال می کند – خواه با یک قلم سفارشی ، با طرح جالب و یا با سلسله مراتب تایپوگرافی منحصر به فرد – راهی عالی برای اطمینان از تأثیرگذاری پیام های کلیدی شما (و این ، بازهم کل موضوع کارت ویزیت) است.

کارت ویزیت مینیمالیستی
کارت های ویزیت در طراحی مینیمالیستی
وقتی صحبت از طراحی می شود ، بیشتر اوقات کمتر اتفاق می افتد – و رویکرد مینیمالیستی به کارت ویزیت می تواند بسیار تأثیرگذارتر از تلاش برای عناصر زیاد در طراحی شما باشد.

و به عنوان یک نکته جانبی – به هیچ وجه “حداقل” به معنای کسل کننده نیست. هنوز هم روشهای خلاقانه زیادی برای آزمایش وجود دارد (مانند ترکیب رنگهای غیر منتظره یا طرح بندی متن) بدون اغراق در جلوی طراحی.

چرا کار می کند:
یک سبک تمیز و مینیمالیستی حس پیچیدگی ایجاد می کند. گنجاندن این سبک در طراحی کارت های ویزیت شما ، همین راجع به شرکت شما می گوید. این کار بی انتها و کلاسیک است و اگر اینگونه می خواهید برند شما در بازار ارائه شود ، یک رویکرد مینیمالیستی برای طراحی کارت ویزیت برای شما مناسب است.

ایده های کارت ویزیت مینیمالیستی
طراحی کارت ویزیت توسط Bec Brittain
طراحی کارت ویزیت توسط Bec Brittain

کارت ویزیت هولا
با استفاده از خمیر مجله تصویر کنید

کارت ویزیت Mylan Poisson
تصویر از طریق وبلاگ UPrinting

کارت ویزیت اگر چه معمار
طراحی کارت ویزیت توسط em. مادر. معمار

نگاه کنید:
برای ایجاد یک طراحی مینیمالیستی به گونه ای که احساس خلاقیت و خلاقیت داشته باشید ، به دنبال الگوهایی با جزئیات غیر منتظره مانند یک عنصر گرافیکی (مانند کارت ویزیت Vectors Pencil Vectors Graphic Graphic) ، یک طرح جالب (مانند کارت ویزیت Minimal Corporate Racing) یا یک عنصر زمینه ای باشید که طراحی کارت ویزیت متفاوت را متفاوت می کند. برای موارد قابل توجه (مانند کارت ویزیت Turquoise Gridlines Web Designer).

Vectors کارت ویزیت مداد سفید برای طراحی گرافیک (1)
از این الگو استفاده کنید
کارت ویزیت حرفه ای برای حداقل مسابقه کسب و کار (1)
از این الگو استفاده کنید
وب سایت های فیروزه ای طراح کارت ویزیت
از این الگو استفاده کنید
حداکثر کارت ویزیت
کارت های ویزیت در یک طراحی حداکثر
مینیمالیسم عالی است؛ همانطور که گفتیم ، گاهی اوقات کمتر بیشتر می شود.

اما عکس آن نیز صادق است. گاهی اوقات ، چیزهای بیشتر بیشتر است – و انتخاب مسیر پر سر و صدا و پررنگ (چه با رنگ های روشن ، چه گرافیک جالب و چه جزئیات پیچیده) راهی برای طراحی کارت ویزیت شماست – مخصوصاً اگر در صنایع خلاقیت نیستید.

کارت ویزیت ریو ماس
با استفاده از خمیر مجله تصویر کنید

کارت ویزیت ماتیو استفان
تصویر از طریق وبلاگ Limpkin

کارت ویزیت یوکا سوزوکی
با استفاده از کارت های بازرگانی هوشمند ، تصویر کنید

کارت ویزیت فیلیپه مونتیرو
تصویر با استفاده از اولین وب طراح

چرا کار می کند:
شما به شخص خود کارت ویزیت خود را می دهید زیرا می خواهید از شما به خاطر بیاید و چه راهی بهتر از ایجاد یک کارت ویزیت با جسارت با طراحی جسورانه و ایجاد تأثیر ماندگار؟ در مثال های زیر می بینیم که چگونه از رنگ ، بافت ، رنگ قلم و حتی چراغ های LED استفاده می شود تا اثری ماندگار داشته باشد.

کارت ویزیت سه بعدی
طرح های کارت ویزیت سه بعدی
اگر می خواهید عنصر دیگری از سرگرمی و خلاقیت را در طراحی کارت ویزیت خود القا کنید ، به حالت سه بعدی بروید این یک روش عالی برای انجام آن است.

وقتی صحبت از طراحی کارت ویزیت سه بعدی می شود ، گزینه هایی پیش رو دارید. شما می توانید یک بافت سه بعدی ظریف را در طراحی خود بگنجانید (مانند یک آرم بلند یا کارت های بافت) ، کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که به شکل سه بعدی درآید یا همه کارها را انجام دهید و کارت ویزیت خود را به یک اثر هنری سه بعدی متحرک تبدیل کنید.

چرا کار می کند:
فراتر از 3D با کارت های کسب و کار خود ، واقعاً بعد دیگری به طرح های شما می بخشد. جالب است ، غیرمنتظره است و تأثیرات ماندگاری بر مخاطبان شما خواهد داشت (و چه چیزی از این خلاق تر است؟!).

ایده هایی برای کارت ویزیت سه بعدی
کارت ویزیت از Ace Pilates
با استفاده از کارت های بازرگانی هوشمند ، تصویر کنید

کارت ویزیت Fox Yards
تصویر با استفاده از طراحی G-tech

بخشهای کارت ویزیت Wilcox
تصویر با استفاده از طراحی G-tech

کارت ویزیت Zoombcn
تصویر با استفاده از fubiz

کارت ویزیت CARR

نگاه کنید:
طراحی کارت ویزیت سه بعدی کامل – یا ترکیبی از عناصر سه بعدی – به سطح خاصی از تخصص احتیاج دارد. اگر می خواهید یک تجربه سه بعدی در کارت ویزیت خود ایجاد کنید ، با یک طراح و / یا چاپگر صحبت کنید تا گزینه های خود را بهتر احساس کنید – و به زندگی کمک کنید!

کارت ویزیت متمرکز بر تجارت
کارت ویزیت متمرکز بر عکس
وقتی نوبت به ایجاد علامت در کارت های ویزیت شما می رسد ، یکی از تأثیرگذارترین کارهایی که می توانید انجام دهید؟ یک عکس اضافه کنید

طراحی کارت ویزیت حول یک تصویر (خواه تصویر شما باشد ، هم محصول شما یا هر چیز دیگری مربوط به کسب و کار شما باشد) می تواند آنها را به یاد ماندنی و از نظر بصری جالب تر کند – احتمال نتیجه گیری بیشتر آنها.

چرا کار می کند:
نوشتار زیاد می تواند برای بسیاری از افراد طاقت فرسا باشد – افزودن تصویر به کارت ویزیت شما کمک می کند تا با افراد بصری بیشتری ارتباط برقرار کند. بعلاوه ، اگر از یک تصویر شخصی استفاده می کنید ، بلافاصله نامی (چه صورت شما و چه صورت محصول شما) قرار داده می شود ، که باعث می شود مردم به راحتی به خاطر بیاورند که شما دقیقاً چه کسی هستید و برای چه چیزی مرده اید؟ آنها کارت ویزیت شما را از کیف پول شما بیرون می کشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *