آموزش افتر افکت برای کار با کلیپ ها: تبدیل خصوصیات ، انیمیشن پایه و پیش نمایش

نحوه ایجاد و ویرایش کلیپ های افتر افکت خود. ما آخرین فیلم را با باز کردن یک قطره کوچک در لایه خود به کمک این مثلث به پایان رساندیم. ویژگی های تغییر شکل را نشان می دهد که می توانیم از اینجا بارگیری کنیم. در اینجا می توانید کلیپ ها را با هر یک از این پارامترها کپی کنید. می بینید که نقاط لنگر ، موقعیت ، مقیاس ، چرخش و چگالی داریم. در حال حاضر ، ما رأی را تنها خواهیم گذاشت.

هر یک از آنها عملکرد خاصی دارند ، شما می توانید حدس بزنید که هرکدام از آنها چه کاری انجام می دهند. موقعیت کلیپ در جهت انتقال X و Y حرکت می کند و شما می توانید با فشار دادن و کشیدن هر یک از این اعداد آبی به چپ یا راست این تغییرات را ایجاد کنید. اولی کنترل چپ ، راست و دومی حرکت رو به پایین را کنترل می کند.

مقیاس بندی کلیپ شما را بزرگتر یا کوچکتر می کند. نه تنها می توانید برای بزرگتر یا کوچکتر شدن حرکت کنید ، بلکه می توانید تعداد مشخصی را نیز به انتخاب خود وارد کنید. اما دو عدد وجود دارد که همان کار را می کنند. چرا؟ نماد زنجیره خوب را می توانید اینجا ببینید. این بدان معنی است که گام های افقی و عمودی شما برای حفظ نسبت گیره های شما به یکدیگر متصل هستند. اگر ارتباط بین آنها را برداریم ، می توانیم به طور مستقل ابعاد عمودی و افقی را تغییر دهیم.

چرخش در اینجا درجه چرخش کلیپ ما را کنترل می کند – 0 درجه به طور معمول تنظیم می شود و 90 درجه آن را به طرف خود می چرخاند. همچنین می توانید پیش بینی کنید که یک عدد وجود دارد. این به تعداد چرخش کامل کلیپ شما اشاره دارد. اگر متحرک نباشد ، آن تعداد اهمیتی ندارد. اما وقتی بعداً به انیمیشن رسیدیم ، این می تواند نقش بسیار بزرگی داشته باشد.

و در آخر ، opacity به شفافیت کلیپ شما اشاره دارد. و همین حالا می توانید ببینید وقتی شفافیت را به 0 می رسانیم ، بیننده ما سفید به نظر می رسد. این فقط یک پیش فرض در After Effects است ، اما اگر یک زمینه سفید تنظیم شده در ترکیب خود داشته باشید می تواند گیج کننده باشد. بنابراین برای نشان دادن شفافیت بهتر در بیننده خود ، می توانیم به این صفحه برویم و بر روی نماد صفحه شنا کلیک کنیم و اکنون هر زمان که پس زمینه ای وجود نداشته باشد ، می توانیم یک طرح صفحه شطرنج را ببینیم.

بزرگ! اما همه این کارها را می توانید با ماوس خود در بیننده واقعی نیز انجام دهید. با برجسته کردن ابزار انتخاب خود ، روی آن کلیک کنید. یا کلید V را فشار دهید. اکنون می توانید کلیپ خود را فشار داده و بکشید و کلیپ بالا همان موردی است که می توانید کنترل کنید. در حالی که این کار را انجام می دهید ، ممکن است اشتباه کرده باشید و بخواهید همه چیز را به حالت قبل برگردانید. پیشنهاد می کنم از دو طریق بدانید. یکی این است که روی ویرایش ، لغو کلیک کنید. یا از میانبر صفحه کلید Control یا Command + Z استفاده کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید توجه به تغییراتی است که بر گزینه های تغییر شکل شما تأثیر می گذارد. با حرکت موقعیت ، اعداد موقعیت تغییر می کنند. و برای بازگشت به حالت عادی ، فقط دکمه تنظیم مجدد را فشار دهید. بخاطر داشته باشید که دکمه تنظیم مجدد همه این پارامترها را تنظیم می کند ، نه فقط مکان را.

اکنون با بازگشت به حالت عادی ، سعی کنید هنگام انتقال کلیپ خود ، یک شیفت را نگه دارید. متوجه خواهید شد که کلیپ شما فقط در یک محور حرکت می کند. این به شما کمک می کند تغییرات بسیار منزوی را انجام دهید در مورد ، به عنوان مثال ، شما می خواهید کلیپ خود را متحرک کنید و به صفحه مناسب بروید ، همان چیزی است که ما در حال حاضر یاد می گیریم انجام دهیم! می توانید با کلیک روی read more به مطالب آموزشی بیشتر سر بزنید.

کلیپ را به حالت اولیه برگردانید و اکنون بیایید بازی خود را به ابتدای جدول زمانی بیاوریم. اجازه دهید آن را تا زمانی که می خواهیم کلیپ دوام داشته باشد ، بگذاریم و سپس وقتی می خواهیم کلیپ از صفحه خارج شود ، بیایید آنچه را که Keyframe نامیده می شود انجام دهیم. برای ایجاد فریم کلیدی ، روی کرونومتر کنار نماد مکان کلیک کنید. این رنگ با رنگ آبی مشخص شده است به این معنی که اکنون هر تغییری که در مکان ایجاد کنیم کنترل می شود و اختلافات موجود در طول زمان نمایش داده می شود. حالا بیایید کمی جلوتر برویم و با کلیک بر روی این نماد الماس جدید ، یک قاب اصلی دیگر بسازیم. برای جابجایی به جلو و عقب بین دو قاب اصلی خود ، روی یکی از فلش های عقب و جلو کلیک کنید.

بنابراین در حال حاضر ما هنوز شاهد تغییر کلیپ خود نیستیم. این به این دلیل است که فریم های کلید در حال حاضر همان حرف را می زنند ، اما حالا بیایید به قاب دوم برویم و موقعیت را به سمت راست حرکت دهیم. یک یادداشت سریع و سریع ، اگر از اعداد آبی در اینجا برای پیمایش استفاده می کنید ، نگه داشتن شیفت تغییرات را حساس تر می کند ، و نگه داشتن کنترل یا فرمان تغییرات را بسیار ظریف می کند. خودتان امتحان کنید. عالی است ، اما حالا بیایید آن را بیاوریم تا درست شود. بزرگ. حال ، اگر به قاب کلید اول برگردیم و کلید پاور را فشار دهیم تا فعال شود ، می توانیم ببینیم که فقط کلیپ ما را متحرک کرده تا درست حرکت کند!

بچه هایی که عالی به نظر می رسند! اما می توانیم ببینیم که حرکت کند و مکانیکی است. ما می خواهیم کمی بیشتر سیال شود. بنابراین بیایید به قاب های اصلی برویم و دکمه plus را فشار دهیم تا جدول زمانی را افزایش دهیم تا جزئیات بیشتری را در نزدیکی قاب های اصلی خود ببینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *